Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Grillroom Pizzeria Francis. Meer weten? Ontdek meer
Johannes
25 jun 2026 om 22:33
zelf halen?
Ilse
24 jun 2026 om 3:14
het broodje dönner was heerlijk. de friet ook. helaas de calamares te lang gefrituurd. jammer dat ze het in een plastic tasje brengen. daardoor wordt het eten wat slapjes. een papieren tasje zou veel verschil maken
Bertie
21 jun 2026 om 20:27
Eten was lekker. Alleen alweer beetje zout op de frites Dat is elke keer terwijl wij duidelijk aangeven geen zout op de frites. Ms de bak even schoonmaken waarin de frites na het bakken inkomen???
Silvia
21 jun 2026 om 11:04
doner schotel friet besteld.Volgens mij was de doner bedorven,vol vet en niet knapperig.Kortom niet te eten dus.Na 2 uur hele avond en ochtend buik van streek.Voor mij nooit meer.
Indo
2 jun 2026 om 20:53
Sinds begin jaren ‘90 nog altijd de beste spareribs en heerlijke roomsaus schotels!
Petra
26 mei 2026 om 18:21
smaakte prima, maar als ik 1,50€ extra betaal voor extra salami verwacht ik ook dat het erop zit.
kevin
22 mei 2026 om 7:10
Zeer goede spareribs. en netjes op tijd. Friet valt nog winst op te behalen! moet knapperig zijn
Marcel
14 mei 2026 om 20:19
Heerlijk gegeten! Dank jullie wel =)
Hadassa
7 mei 2026 om 7:14
De friet was slap. een pitabroodje met 2 Burgerpatties noemen ze een hamburger. sla en saus waren er los bij. en dat kost 9 euro!!